Monday, April 14, 2008

Puuter mondis

Õnnestus eelmise aasta lõpus omale töölt läpak saada. Valisin ja mõtlesin ja olin üldiselt endast väljas. Et saaks ikka parima! Graafikat ma ei tee ja üldiselt nõudmised olid kerge, pädev ja kindel. Loomulikult kisanud kõik, et IBM! IBM!.. ehk siis Lenovo. Sinna kalla või õlut sisse, see ei saa arugi - limpsab keelt ja nõuab juurde. Väga adekvaatne fakt, ma ju suur õllesõber ja põmst olulisim featuur... et õllekindel. Ma kuulanud siis seda kiidulaulu ja üldiselt mulle Lenovo asjalik pimpimata nõudi disain meeldib. Võtsin rahva-masina x60'e - väike, kerge, tipptopp akuga ja puha.

Ja miks, ma küsin MIKS? on see mul juba teist korda 4 kuu jooksul garantiis? Esimene kord oli ekraanil mingine surnud triip.. mitte ainult üks piksel vaid ikka kogu rida. Vahetati kenasti ja kiiresti ära.

Nüüd siis on mitu nädalat sinist ekraani pildunud ja olnud apsoluutselt ebapädev igas asendis. Nagu võiks arvata, et käitub täiesti no-name alumise otsa süler. Nüüd viisin garantiisse ja vana arvas, et lisa-mälu, mis lasin ostes panna (mitte ei pannud ise) ja eeldasin,e t kohe kuskil komplekteerimises pannakse sisse, on otsad andnud. Ega krt ma ei teadnud, et sinna mingi mitte-pädev mälu pannakse ja üldse ka... mulle ei meeldi ilma arvutita olla! Eriti praegu, kui mul on seda ka VAJA. Eks näis, kas IBM saadab mind kukele ja müüja juurde kurtma või on viga muus.

Enivei - arvuti ise on tore, aga vastupidavus pole küll ennast õigustanud.

2 comments:

aNnika said...

Minu oma on küll aus ja ma ei hoia teda just eriti hellalt... ptuiptuiptui

Anonymous said...

Mul see x30 on aus kraam, jube vana juba, ma muidugi ei tee ka midagi muud kui käitun akuga halvasti, vehin temaga mööda rongipõrandaid, vaatan ca 5 korda päevas peritoneumi avamist ja samal ajal taon pastakaga vastu ekraani, lasen tema peal koostada erinevaid dokumente, mille raames tema klaviatuuri taotakse eelkooliealistele omase hellusega ja nutan tema tihenduste vahele koolilõpetajapisaraid. Aga tegelikult ma olen tagasihoidlik kasutaja. Ja öelda tahtsin seda, et olen rahul ja ei vahetaks ümber ega ei otsustaks teisiti. Selle eest mul ebaõnnestuvad paljud teised asjad, mis ilmselt Sinul lähevad siis hästi.