Wednesday, April 16, 2008

Depeshmõud

Lisaks balti jaamale, asub mu koduteel ka puhvet nimega Depeche Mode. Samanimelise bändi fännide koht siis vist. Peab olema. Sest kesse muu seal tahaks istuda, kui seal ainult depechit mängitakse. Vähemalt sellest kõlarist, mis tänavale kostub. Võibolla see on reklaamiks ja sees laulab Niki või Engelbert Humperdinck. Okei, külastaja istub seal piiratud aja aga töötajad? Tõepoolest, mulle ei meeldi DM isegi pekstes mitte aga asi mind siiski huvitab - kas tõesti mängitaksegi sealt vaid DM'i? Või ka näiteks kui Mückelburgi pasunakoor esitab DM'i tribute'i? Pääseb sõelast läbi?

Nende kodukal discography all oli 20 albumit, millest mitu live'i ja mitu kogumikku, seega kui võtta keskmiseks laulude arvuks täiesti lambist näiteks 14 plaadi kohta ja keskmiseks pikkuseks 4 minutit ja plaatide arvuks 15, siis jätkub erinevaid lugusid 14ks tunniks. Kordused on kiired tulema.

7 comments:

Anonymous said...

vanasti lasti ikka ainult DPd. kooliajal.

Anonymous said...

DMi siis...

Anonymous said...

Hullud mured Sul seal ikka:))))

Anonymous said...

Jumal, ma kommenteerin juba poole aasta jooksul teist korda - vaata nüüd, mis minust on saanud...

See kohvik on nime saanud minu lapse järgi, jajah, see bänd ka tegelt.

Anonymous said...

Jah, Täpsik - viimased 8.aastat, mis ma olen selle paiga kliendiks aeg ajalt olnud, on seal ka sees kogu aeg mänginud DM. Ja tead - see polegi nii hull, kui sulle tundub, sest kes seal 14h järjest ikka istub ja lemmikbändi on ju korra nädalas 4h norm kuulata :)

Unknown said...

oi krt, mees oleks mul sinu mured. aga jah, ma olen ka korra kiku ja mulle ühe tundmatu mehega nimetatud puhvetis istunud. õnneks oli joodud alkoholi kogus piisavalt suur, et muusika ei häirinud.

Florian said...

Ma istusin seal 1 öö 2 h.. oi oi.. rohkem ei taha. Depeche hakkas ajudele täiega.