Wednesday, April 9, 2008

Keenjused

Avastasin (taaskord) oma muusika hulgast Kuulsuse Narride heliriba. Ma ei tea, kuskohast pärit, kas lihtsalt telekast lindistatud või muid teid pidi emmpeekolmestatud, aga ühte pean mina ütlema, et see äranägemata tore kuulamine on nüri viseerimisetöö taustaks.

"Sss...ssaa sarviline saatan!"

"Küll te näete selle masinaga võib kasvõi Austraaaljassse purjetada! Kurrrat! Mul on sellest kõrini! Küll te näete ma kohe purjetan õhu sisse, pakin majakraami ja põrutan kuu peale!"

Saalomon:
"Nii tihti vaikseil öil ma istun salamõtteis,
mu väike tuba suuri saladusi täis,
ma mõtlen imelisi inimlikke mõtteid,
miks põleb küünal, soolasilk miks nukker näib.

Ja tasatasa magus nukrus poeb mu põue
ja tundmus imeline valdab mind,
ma olen inimene, kes üksi astub õue
maailma tunnetuseks avat' minu hing...
/.../
nad ütlevad per aspera ad astra,
kuid mulle tundub, see ei ole päris nii.
mu astra läbi aspera on ikka astra
ja teiste asperad ei loe siin midagi..."

Ja nii edasi. SUPER!

1 comment:

Anonymous said...

Oisa kurjam! Tuleb tööjuures veitsa kiirem aeg ja jätad blogi külastamata ja on kohe virnade viisi uut kraami. Peab ikka tihedamalt silma peal hoidma.
Ei tea kohe kus sellist head lennumassinat leida võiks, millega odavalt Austraaliamaa vahet kihutada saaks. Otsin ja otsin siin lennupileteid aga tundub, et augustiks eip ole mitte midagi head pakkuda. Aga noh. Eks venitame veel mõne kuu ja nendime, et varem olid odavamad piletid ja ostame mingid kallid ää. Eks koju sõprade juurde peab ju saama!

Tervitused seitsme maa ja mere taguselt Lossimäelt

Mike