Thursday, May 17, 2007

Mõni hetk on elus ilusam kui teine

Korraldasin kontori eestoas mööblit ümber. Vaja enne kevadpuhastust teha natuke revideerimist. Kohmitsesin just välisukse kõrval miski kapi jalgade juures kui kuulsin ukselingi lõginat. Uks avanes vaikselt, sealt paistis vaid roosa triiksärgi serv halli triibulise pintsaku varrukast. Käest pudenesid hoolimatu elegantsiga mustad päikeseprillid. Kuna olin lähemal ja üldiselt üle keskmise viisakas noormees, siis haarasin prillid, tõusin ja ... minu ees seisis Alex Lepajõe isiklikult. Naeratasin häbelikult, ulatasin prillid. Tema kohmas viisakalt vastu, et "noh, ega ma nii vana nüüd ka ei ole"... see oli MOMENT

Õõõhh.. sellised hetked teevad elu elamisväärseks...

6 comments:

Anonymous said...

asjalik

kadri said...

mina olen talle intervjuud andnud...trumpa üle kui suudad. muahahaa.

Unknown said...

ilus, aga mind huvitab alati rohkem see mis pärast neid MOMENTE edasi saab. vahel on see vellgi kõnekam.

Anonymous said...

nagu velikije luki teadis laulda: see vist ongi armastus, armastus, armastus...

jezebel said...

tarmo, äleks pole tegelt mingi ERITI äge kutt :D

Anonymous said...

ma käisin täna päälinnas üle pika aja.... ja NÄGIN Äleksit!! jummala lähedalt