Sunday, March 9, 2008

Mis on kodu, kus on kodu...

Alates eelmisest nädalast Kalamajas. Kolimine leiab aset märtsi jooksul aga põhimõtteliselt on kõik korras. Iiiiiimeline kenasti hoitud-restaureeritud kõrgete lagedega 4-toaline kompu. Sisehoovis, aiaga piiratud ning isegi muruplats ja põõsad on olemas. Ka kelder, kuhu kunagi saab sauna teha.

Mõned märksõnad, mida silmas pidada. Nagu sõber Tamkivi mainis, et kui hakkad pangaga asju ajama, siis kõige vähem närve kulutad, kui kohe algusest peale suhtud oma haldurisse kui pooletoobisesse. Sain selle õpetussõna hiljem, kui olin kõvasti närvirakke kulutanud. Võid üllatuda...aga vaevalt. Nad lihtsalt ei räägi ja ei mõtle samas keeles, kui meie. Neil on "ühishüpoteek, euribor, intress", mul on "kui palju maksab see või mitu krooni see". Tundub, et lause "selle eest peate maksa nii-ja-nii mitu krooni" tuleb nende huulilt sama raskelt kui "ma lähen lõikan endal vasaku jala küljest" Või siis minu oma ei olnud mitte kunagi kohanud kedagi, kes ei ole varem ühtegi maja/korterit/onni ostnud. Tähendab ma tõesti ei teadnud, et ostu-müügi tehingus, kkes täpselt mida teeb või nii. Seetõttu pidin taluma näägutavat notariassistenti (teate Minu Isa Oli Ausus Ise repsist, et "Millal maksad pangalaenu".."küsis nooootar naagutades, kohtutäitur kaagutades"), kes oskas olla veel viimasel hetkel niivõrd ebameeldiv, et ma olin valmis talle läbi telefoni kõrri kargama.

Olgu, tegelikult lõppes kõik ilusti ja me oleme offlerima rahul. Ainuke koht, mida vaatamas käisime ja kohe teadsime, et see on meie. Lisaboonusteks veel, et Tamkivid elavad 2 maja eemal pluss väga suur sõpruskond mõne tänava raadiuses.



9 comments:

Unknown said...

Vaatasin oma ühetoalises üüri-häärberis veits ringi, ja valasin klaasi viina, nahhui :)

Kristin said...

Mina, mina, mina!! Mina elan ka sulle hästi lähedal! Äkki siis nüüd on lõpuks lootus näha su laps ära. Ma kardan tõsiselt, et ta enne võtab naise kui mina teda näen.

Gea said...

nummi! 6nne uue kodu puhul!

Florian said...

Oooo.. ja päiksepoolne tuba.. tõesti kompu :)

Unknown said...

mul pole üldse hea meel, aga siiski...kas ma saan nüüd karu tn apardemendi endale?

Anonymous said...

Hei! Te ka kalamajas! Mis tänaval, me ostsime Taaviga korteri Vana-Kalama ja Köie nurgal :))) Nüüd oled naaber. Pai Rasmusele :D Indra

Anonymous said...

Aga meile Ria ja Tarmoga näitasid Tamkivi ja Kaisa juba ammu teie maja ära :P Et teaksime, kuhu aknaid sisse viskama tulla, kui meid peaks kadedus vallutama, et meil nii uhkeid pesasid pole ;)

Anonymous said...

TRE!

Onne muidugi veelkord uue elamise puhul.
Aga veel rohkem 6ne, j6udu ja jaksu synnip2va puhul.

Seitsme maa ja mere tagant
Mike ja Marilin

Muti said...

Vaatasin teie uue kodu pilte ja tuli üks vana hää laul meelde, kus vanaisal oli noodid kenasti Beckeri klaveri pääl reas :) ja ma peaagu tunnen pannkoogi lõhna :)