Friday, October 26, 2007

Kodutu lehekülg

Oleks seal bisnessis vaid rohkem raha, oleks hea teenust pakkuda. Missioonitundest ei ole aega. Ühesõnaga hakkasime ka lõpuks lasteaeda valima poisile. Ma tean... et KOHE oleks tulnud, kui sündis, aga vot ei olnud mahti. Igatahes on Tallinnas PALJU lasteaedu ja mina ju ei tea, kus ma elan ja kus töötan 2-3 aasta pärast, seega elimineerisime muud ja piirdusime kesklinnaga. Ja siis hakkad uurima, mis infi on. Kasutades Tallinn.ee lehekylge.

Kuni selleni, et oled kätte saanud lasteaedade loetelu on kõik tipptopp. Aga vot siis flipib ära: a) lasteaedadel pole kodukaid või b) on, aga nii algelised, nagu oleks vanema rühma lastel lastud lustida seal. Mis võiks lapsevanemat huvitada, kui ta valib lasteada - millised ruumid, milline hoov ja ümbrus ja mis on meetodid või õppekava. Ja mida ma siis pildialbumite alt leian? Kehva digikaameraga tehtud kehvad fotod näiteks isadepäevast, kus on mõned lapsed ja mõned isad. Halli seina taustal. Ei mingeid pilte infrast ja ümbritsevast. Samuti puuduvad kirjeldused. Lisaks kodulehed, mis ei tööta üldse või miskipärast juba enne avalehte nõuavad parooli. Kujundusest ja vormindusest ei hakka rääkimagi.

Ja tegelikult ei ole ju tegu mingi e-poe või tohutu andmebaasi lehega. Väga väikese investeeringu eest saab ilusa, lihtsa ja informatiivse lehe. Kui kedagi huvitaks. aga arvestades nõudluse ja pakkumise suhet lasteaiateemas, peab olema õnnelik, et üldse kellelgi vanast ajast mingi käkk on tehtud.

Mul ei ole aega, energiat ega viitsimist käia füüsiliselt läbi üle 40ne lasteaia, mis on kesklinna piirkonnas ja eestikeelsed.

Aga mis siin prääksuda, mingi 3-4 suutsin ikka välja selekteerida tuleb siis vaatama minna.


Natuke pilta kah. Ülejäänud on Nagis:

3 comments:

Kristin said...

Lisaks on veel perepäevahoiud, mis on väiksemale lapsele paremad, kuna lapsi on korraga vähem. Loodan, et ajasin su valiku nüüd veelgi segasemaks :). Aga kui oled midagi välja valinud ja tahad täpsemat infot teada, ütle mulle. Ma katsun siseinfot hankida.

Anonymous said...

Ikka häda, kui valikut on liiga palju. Mind pandi omal ajal elukohajärgsesse lasteaeda ja kõik. Käisin ära ja väga õpetlik oli.

Teine variant oleks tõesti poisid Kristini juurde perepäevahoidu viia.

arpeau said...

Ja mina olen ikka arvanud ja arvan ikka veel, et see lasteaiakohtade puudus on pseudo-probleem, sest kõik vanemad panevad oma lapsekese 10'sse lasteaeda ja siis muidugi tundub, et on järjekord.
Nagu siis kui sa oled 4'kesi poes, ostate ühte asja, aga kõik neli on erinevas järjekorras...

Katsun käituda "jahedalt" e olen veel "cool" lasteaia kohapealt...
Laps ju 2'ne juba, aga lastaiajrk numbrit pole veel võetud.


Aga Kristinile, too päevahoid huvitaks meid. Kas saab kuskilt infot, et mis koht see "koht" on:)?
Tahaks lapsele mängukohta, -sõpru, aga süüa ja magamist poleks vaja... kas see on see?

Võiks vastata e-kirjale, kui liiga tülikas pole.
arpo.vatsel@err.ee
või
arpo.vatsel@etv.ee