Tuesday, April 3, 2007

Tähelepanek

Kui sulle kuskil spaas, näiteks Haapsalu Fra Mares, öeldakse, et ärge siin basseinis väga hüpake, ka jalad ees mitte, sest siin on madal, siis tuleb kuulata. Ja kui ka jätkad, siis tuleb vähemalt meeles pidada. Minul korraks ununes ja nüüd juba 5ndat päeva liipan jalga. Valus on, aga röntgen ei näidand miskit murde ega midagi. Igatahes frustreeriv. Töölt saaks ka vabaks aga seda ei taha. Niigi kuhjub.

Nädalavahe oli Rongilarp . Minu kolmas Larp. Tore oli, mängisin Oleg Sõnajalga. Lisaks oli rongis veel u. 70 inimest alates mu vennast Andresest ja meie kaasadest Viivist ja Siirist, Ester Tuiksoost, Tiit Madissonist (kes Valka plaanis oma riiki teha), Mart Laari vabastusarmeest, teadlastest, hulludest, gorillaks maskeerunud Mati Kaalust kuni mustlashõimu (Ave muuseas oli mustlasprintsess) ja keskerakondlasest Mati Raalini välja. Sürrimeeter tiksus jälle sajapeal ja 6,5 tunnist mängu suunal Tallinn-Viljandi-Tallinn ma nagunii ei suudaks siia kokku võtta. Küll aga olin ma mängu rikkaim tegelane. Meil oli kohver 9 miljoni krooniga. Ja teine kohver mingi arvutiga, mis hiljem osutus tuumakohvriks. Kahjuks ei jõudnud seda kellegile maha ärida.

Seoses larpiga vaatasin ära Sõnajalgade 2006 live-kontserti DVD ja arhiivikaadrid. Don't try this at home! "...see kes mu silmad avas, oli Jeesus..." Ja lugesin palju artikleid nende tegemiste kohta ning muidu tausta. Ei midagi positiivset. Vagaduse maski taga peituvad mahhinaatorid. Groce.

Täna saadan oma läpaka Viljandi poole teele. Olid tore elukaaslane :). Kas kellegil vedeleb ajutiselt mõni saan nurgas, mis wifit tarbiks? Laenaks kuni endale uue tekitan...kunagi...kuidagi... Lauaarvuti ei mahu lihtsalt kuhugi ära kodus.

Ja lihtsalt üks vidjo, mis mulle väga suurt nalja pakkus. Top Geari meestel kohe ikka välgatab ideid. VIDEO

3 comments:

Martin said...

"...it's part of mechanic ballet."

Näädsa siis, kunst ja puha :)

Tuisumiisu said...

mul vist on üks tubli ja huvitav HP pakkuda





xp vindusega ja puha

Lemmi said...

dziiiises, Tähekas! sellist ennastohverdavat ja suitsidaalset käiku nagu Sõnajalgade DVD vaatamine me tõesti ei osanud ette näha...
milline pühendumine ;P

palun anna teada, kui saame kuidagi sulle tekitatud mentaalset damaget eastada.