Friday, January 9, 2009

Unistuste maa

Tõepoolest, Ameerika on ikka tõotatud maa. Me ei jõudnud veel lennujaamastki välja, kui olime juba kumbki saanud 100$, tasuta t-särgi ja hügieeniasjad. Ja mille eest? Oh, tühiste kannatuste eest, et meie küll oleme New Yorgis, aga meie pagas Pariisis ja jõuab järgmine päev..vist...millalgi. Asi poleks võibolla sugugi mainimst väärt, kui me poleks mugavuse huvides Tallinnas oma üleriideid pagsisse pannud. Noh, palju ümberistumisi ja tüütu ju vedada mantlit koguaeg kaasa. Minu mõte :).

Kiidetud olgu Ave, kes soovitas siiski lennukisse soojemalt riide panna. Tänu sellele oli meil kahepeale natuke rohkem riideid. Siiski pole t-särgi ja dressikaga miinuskraadides mugav liigelda. Õnneks pidime metroost hotellini kõndima vaid 4 kvartalit, aga siiski... nüüd on hommik ja vaja asjalikuks minna, aga riideid ikka pole. Õnneks üks tuttav njuujorklane lubas meile tuua mõned üleriided. Nendeni on aga 5-6 kvartalit :).

Ma natuke VÕIKS aimata, aga kui sa küsid omale take-away kohvi ja eestis harjunult ütled, et "suur", siis jalutad sa minema pooleliitrise kohviga. Piu-piu-pahh!

Hotell ise on Broadwayl ja Times Square on paari minuti kaugusel. Õhtul oli muusikaliteatrite esised limusiinidega ääristatud. Üldiselt vaatan ma siin ringi sellise pilguga, et "aaa, seda kohta olen filmidest näinud". Muud ei oska veel kommenteerida.

Ahjaa.. hotellis köetakse, nagu väljas oleks -40.

1 comment:

Unknown said...

Vaat kui häste siis läts! Saad saja taala eest endale palitu soetada... või lihtsalt suure ja moodsa salli, millesse pool oma torsost ka saad sisse mähkida.

Kui Sydneys on +40, siis siseruumides ja bussides püütakse teha sellest -40. Olen seda mitmel korral oma nahal kogenud :(
Aga sulle mõnusat NY avastamist ja haara siis mõni suurte mustade päikeseprillidega (soovitavalt ka peakattega) neiu (või miks ka mitte mees) haardesse ja tee pilti, sest siis saada pärast Kroonikale hea raha eest maha müüa - mina Staariga :D