Monday, January 14, 2008

Vingvingving

I Am Legend
oli pettumus. Suur. Mis täpsemalt, ei sa ilma spoilerdamata rääkida. Aga no lõpp oli ikka nii "hallloooooo", et karju appi. Valisin veel, et kas Legend, Kuldne Kompass või Rahvuslik Aare..vaevalt teised kaks suuremad pettumused oleks olnud kuivõrd läksingi vaatama lihtsamat meelelahutust. Ei, ma ei pettunud Legendis, kuna see oleks über-deep olnud.

Ja Kristiine Keskuses pizzaurgas nimega Cili on urgas. Leedukate kett, kui ma ei eksi. Leivakorvist oleks võind lausa pilti teha. 4 äkast väikest kuivand leivatükki ja 4 samasugust saiatükki. Ja kui ma ütlen kuivand, siis seda ma mõtlengi. Kaardus servadega. Rõlge tümakas segab olengut ja pizza polnud ka midagi kiita. Lihtsalt, ärge minge.

Aasta on kenasti muidu alanud. Turbo-kõhugripp oli, kõigil ümbritsevatel on see olnud või hetkel käimas pluss muud viirused-haigused. Sellist murdu pole ma varem täheldanud oma ringkondades. Poiss õnneks peab vapralt vastu.

Tahtsin suuski osta, aga tegu on küll soetusega, mis vajab meeleolu ja selle tekkimiseks peab olema väljas lumi ja talv. Too yks nädal, kui oli, ma juba käisin nii ühes kui teises kohas kaemas. Ja siis tuli see sügis-kevad või kuidas seda nimetada ja koheselt tekkis tunne, et "mis suusad? miks? tobe. ". Maratoni-motivatsioon kaob ka ära, kui treeningkilomeetreid ennem ei saa. Niimoodi eelmise aasta aega ei paranda ju.

Tegelikult olen ma eluga rahul. Ülaltoodud vigisev toon on tingitud sellest, et sellise tooniga on toredam blogida :) Emo, rsk!

6 comments:

tank said...

pizza kõrvale pole lihtsalt leiba ju vaja. sellepärast olidki nad seal ära kuivanud, et keegi ei tahtnud :)

Anonymous said...

Njaa.. Ma käisin Rahvusliku aaret vaatamas. JA ma julgen seda ikka soovitada!

Ja ära käi igas urkas söömas:)

Anonymous said...

kusjuures leedus ja lätis on cili täitsa hea. selline tugev keskmine, korralik pitsakas.

lätis hakkas viimasel ajal alla käima ja leedus muutus nii popiks, et iga kord pidi pool tundi sabas seisma, enne kui istuma saad.

leedus on lisaks cili pizzale ka cili country, cili bistroo, cili cafe ja veel paar cilit. kõik on täitsa okkarid kohad.

irve said...

Triin karjus ka, et misasja: igas sellises laboris on UV-olemas garanteeritult.

starfild said...

No pisike UV-lamps tal ju oli sahtlis. Kontrollis mingi hetk selle katsealuse naha reaktsiooni UV'le. A need hullud oleks selle maha jooksnud ma arvan. Nagu õues suured prožed.

Unknown said...

vähemalt bob marley albumi otsivad paljud riiulist üles tänu sellele muuvile :)