Thursday, July 19, 2007

MINA... ei ole loll

"Mac on õige massin! iTunes on tõeline meediamängija! Pillgeits on vastik monopolist ja teeb asju, mis ei tööta ja sunnib kõiki seda kasutama!"

Üks s**t kõik. Ma üldiselt olen oma iPod'iga rahul (kohe saab 3 a. vanaks.. või 2...). Kui teda kuulata. Aga algusest peale on olnud täiesti arusaamatu ja nõmeda lugude lisamise-eemaldamise süsteemiga. Minu, keskmisest vidina-lembelisem ja nutikam, mõistus ei ole lihtsat viisi täheldanud. Pidev mingi sünkroniseerimise soov on tal.. ühe-arvuti keskne värk. Aga ma kasutan igapäevaselt näiteks kahte.

Nüüdseks on endale täielikult vee peale tõmmanud iTunes programm kogu oma olemuses. Kahtlemata on võimalik ta normaalselt tööle SAADA. Aga vat asi on selles, et mulle meeldiks kui asi TÖÖTAB (nagu winamp), mitte, et ma ei pea teda tööle peksma.

Näiteks kui ma panen "add file to Library", siis mõnikord add'ib, mõnikord ei. Nagu kuradi mattinükanen "ehka otin, ehka en". Mingit seaduspära ei tähelda. Ainuke kindel viis saada lood playlisti on lisada kogu kataloog ja siis mittesobivad laulud sealt ära koristada. Mugav, onju.

Lisaks pakub ta mulle koguaeg vaikimisi lisamiseks kataloogi My music/ iTunes jne... ekskjuus mii, aga mu muusika on Desktopil, kaustas Muusika. Ja kui ma su ükskord sinna suunan, siis ära hakka isetsema. Võibolla saab settingutest muuta, aga jällegi.. ma ei leidnud seda ja kuskile user's guide'i lugema minna. Miks?

Ösnaga püüd kolida kogu meedia-elu ühte pprogrammi (iPod, plaadikirjutamine, playlistid) ebaõnnestus täielikult.

Ja ei, windows media-player pole sugugi parem. Sama ebaloogiline ja keeruline. Winamp, mu arm!


Why!? And how!? You crazy-ass weirdo program!

PS! Ja kõik proged on värskelt update'tud.

2 comments:

Anonymous said...

Kummaline värk sul.. Mul toimib kogu see süsteem nagu kellavärk - uuendab ise ka kataloogi siis, kui e-Mule värskeid vilju saab, kohe on kõik õiges kohas olemas ja valmis iPodi tõstmiseks. Ja nii viimane 1,5 aastat. Äkki tuleks uus iPod osta? :P

Anonymous said...

A ma ei taha, et arvuti ISE midagi uuendaks või teeks või oleks. Ma tahan, et Punkt A nagu Arvut, kust ma tõstan lugusid punkti P nagu iPod... ilma, et asjad värskelt ilmuks ja kaoks :). Sest mul on oma SÜSTEEM :).